ads nuffnang

SweetyFudge's Baking Activities

NO DELIVERY

Salam semua customer,

Buat masa sekarang Sweetyfudge tidak membuat deliver ye...Ada kekangan masa sedikit so memang tak dapat nak buat delivery sama ada weekdays or weekend....Kepada sesiapa yang order memang kene PICK UP SENDIRI ye sama ada di rumah (Armanee Condo) atau di office saya (Menara DBKL 2, Jalan Raja Laut)...Sekian, harap maklum....

Sunday, May 9, 2010

Selamat Hari Ibu!!


Salam semua...

Nak wish kepada seluruh ibu-ibu di luar sana...Happy Mother's Day to u all...walaupun dah terlambat satu hari..baru dapat update blog ni...weekend saya bz sedikit kerana menyambut hari ibu bersama mama n my MIL...okay ni kek2 yang dapat saya buat untuk my mom n my MIL...sambut sederhana saje,makan2 di rumah...

Saya buat strawberry sponge cake and blueberry spong cake..dua2 cake ni saya guna fresh cream topping coz utk mak kene hidang yang kurang manis so fresh cream adalah topping yang kurang manis berbanding buttercream...strawberrry tu filling dia fresh strawberry and blueberry plak filling dia blueberry filling,saya tak jmpa fresh blueberry that's why guna blueberry filling jek...rasanya lagi sedap...dan ada juga saya buat beberapa jenis tartlet ngan assorted filling....so enjoy viewing...

atas: Untuk my mom; strawberry spong cake with fresh strawberry filling and fresh cream topping


atas: Untuk my MIL; Blueberry spong cake with blueberry filling and fresh cream topping
gambar utk kek yg dipotong xde la...sorry...

 Assorted tartlets

 Nak sepotong?...mmm yummy with fresh strawberry

No comments: