ads nuffnang

SweetyFudge's Baking Activities

NO DELIVERY

Salam semua customer,

Buat masa sekarang Sweetyfudge tidak membuat deliver ye...Ada kekangan masa sedikit so memang tak dapat nak buat delivery sama ada weekdays or weekend....Kepada sesiapa yang order memang kene PICK UP SENDIRI ye sama ada di rumah (Armanee Condo) atau di office saya (Menara DBKL 2, Jalan Raja Laut)...Sekian, harap maklum....

Wednesday, February 17, 2010

Apa sudah jadi?

Salam semua...saja je nak kongsi cerita disebalik kek princess ni...cerita nye ceng gini..birthday anak buah sy jatuh pada 18 Feb ni sama dgn birthday saya hehehe maka dgn itu saje je la buat princess kek ni utk dia tp disambut advance skit dr tarikh sebenar. kebetulan dorang sume turun kl so sekali gus sambut la birthday dia n saya... sy bakar kek ni lmbt skit dari kek Ira,sebenarnye x rancang pun nk buat kek ni.disebbkan x rancang maka sy pun tak beli la badan princess ni awal2..so masih ada lagi ari jumaat nak beli badan dia tetapi nak dijadikan cerita kedai pulak tutup ptg jumaat tu...tup tup jadila kek princess yg kt bawah ni..tp ni hasil idea dari  makcik saudara saya....kira kreatif gak la..dapat gak la anak buah saya ni merasa kek princess walaupun tak brape sempurna....hehehhe...Anyway Happy Birthday Batrisyia and to me! hehehhe...

 
Princess cake yg jadi clown cake...hehehehe



 

No comments: